Partyflock
 
87x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Heb alle seizoenen op dvd
Beste serie ooit !!!!
zo lache
 
Waarschuw beheerder
donateur
super serie blijf er om lachen terwijl ik de hele serie al duizend keer heb gezien :) heb ze ook allemaal op dvd :)
 
Waarschuw beheerder
vooral joey "how you doing"

Ross "where on a braek"
 
Waarschuw beheerder
donateur
:):) ja blijft leuk kijk nu ook de herhalingen op tv
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 12:41:
ja blijft leuk kijk nu ook de herhalingen op tv


er is ook 1 aflevering waar die monica van die cijfers gaat opnomen en dat als ze 7 is , ze zowat klaar komt

die is ook grappig die scene
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 12:50:
er is ook 1 aflevering waar die monica van die cijfers gaat opnomen en dat als ze 7 is , ze zowat klaar komt

die is ook grappig die scene


ja weet welke je bedoelt haha
Waarschuw beheerder
de beste serie die er ooit gemaakt is en terecht zwaare bonus serie !! blijf leuk gewoon
Waarschuw beheerder
How are you doing hahah;-)
Als ik in een dip zit zet ik gewoon zo'n dvd op..
Owowow da blijft zooooo superrrrleuk..
En heb ze allemaal al zovaak gezien hahah:P
Waarschuw beheerder
Friends is de leukste sitcom ooit!
Heb dan ook de hele Central Perk box....
Van deze serie krijg je nooit genoeg :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jackie75 op woensdag 28 juni 2006 om 20:46:
Friends is de leukste sitcom ooit!
Heb dan ook de hele Central Perk box....
Van deze serie krijg je nooit genoeg


heb de gele serie alleen de box niet :S die wil ik graag bog hebben
 
Waarschuw beheerder
gewoon in een winkel vragen
heb ik ook gedaan

kreeg ik er gewoon 1 !
super