2 juni 2006 12:11donateursuper serie blijf er om lachen terwijl ik de hele serie al duizend keer heb gezien heb ze ook allemaal op dvd
2 juni 2006 12:50Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 12:41:▶ja blijft leuk kijk nu ook de herhalingen op tv er is ook 1 aflevering waar die monica van die cijfers gaat opnomen en dat als ze 7 is , ze zowat klaar komt die is ook grappig die scene
2 juni 2006 13:33donateurUitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 12:50:▶er is ook 1 aflevering waar die monica van die cijfers gaat opnomen en dat als ze 7 is , ze zowat klaar komt die is ook grappig die scene ja weet welke je bedoelt haha
tinusjuh 2 juni 2006 18:03de beste serie die er ooit gemaakt is en terecht zwaare bonus serie !! blijf leuk gewoon
!*HoneY*!:cheer: 2 juni 2006 18:31How are you doing hahah Als ik in een dip zit zet ik gewoon zo'n dvd op.. Owowow da blijft zooooo superrrrleuk.. En heb ze allemaal al zovaak gezien hahah
Jackie75 28 juni 2006 20:46Friends is de leukste sitcom ooit! Heb dan ook de hele Central Perk box.... Van deze serie krijg je nooit genoeg
29 juni 2006 08:57donateurUitspraak van Jackie75 op woensdag 28 juni 2006 om 20:46:▶Friends is de leukste sitcom ooit! Heb dan ook de hele Central Perk box.... Van deze serie krijg je nooit genoeg heb de gele serie alleen de box niet die wil ik graag bog hebben